yine mi?


Şu yukarıda görülen su damacanasının fiyatı bir seferde 35 TL'den 41 TL'ye çıktı. Yani şaşırmayalım hayata devam edelim, diyorum yine şok oluyorum. Geçen zam Aralık ayı ortalarında gelmişti, 35 TL olmuştu ama henüz bir ay olmadan 41 TL olmuş. Ya hu devletin bize verdiği zammı emekli maaşlarımızda görememiş, henüz maaş günümüz gelmemiş iken her şeyin hop hop hoop artıvermesi ,
.... sinir bozucu. Kelime bulamadım. 
Evet asabi bir günümde olabilirim. Hayat böyle yapıyor. Her gün ne zamlandı diye yaşar olduk. Gencinden yaşlısına.. Kanıksama hızımız müthiş..
EFT taktiklerini uygulayıp, duygularımı kontrol etmeye çalışayım en iyisi bu sabah, yeterli gelecek mi?? Hiç emin değilim..

Madem konumuz su, su ile ilgili gayet anlamlı dizelerle konuyu bağlayıp, güne sinir stres yapmadan devam edelim. 
Ne demiş Neyzen Tevfik;

Hayat çatlak bardaktaki suya benzer,
İçsen de tükenir içmesen de.
Bu yüzden hayattan tat almaya bak,
Çünkü yaşasan da bitecek yaşamasan da.



12 yorum:

  1. EFT eveeet, hayat güzel hayat mucizelerle dolu, bugün bize güzel neyler getircek hayat :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendimi seviyorum,hayat güzel, bolluk bereketlik var ,diyeliim:))...

      Sil
  2. Neyzen "su" dememiştir yahu :))
    Kutsal damacana diye bir Türk filmi var mıydı? Konusu bu muydu?
    Ay gülüyoruz ağlanacak halimize.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. n'apalım bizim memlekette herşey sansürlü malum, su demiş kesin..

      Sil
  3. Zamsız günümüz yok artık. Markete gitmeye korkar olduk. Su işini biz birkaç yıl önce arıtıcı ile çözdük. Cidden çok pahalı çünkü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bir tane artıcı sürahi almıştım, çay ve yemek işini onunla hallediyoruz, gerçi onunda filtreleri anormal arttı.

      Sil
  4. Diyecek hiçbir şey bulamıyorum gerçekten...

    YanıtlaSil
  5. Ben getirden sipariş ettim ordaki zammı görünce zaten kaldım böyle....

    YanıtlaSil
  6. "İklim değişir, Akdeniz olur hadi gülümse" demiş Kemal Burkay. Az önce Deep'in blogundaki hüzünlü bir paylaşıma da bu dizeyi yazmak geldi içimden :)

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar.
    Neyzen Tevfik güzel söylemesine güzel söylemiş, doğru söylemiş de. Biz bu fırsatçıları ve bu fırsatçılara fırsat verenleri boğazlamamız gerekiyor herhalde. Bu ülke düzelmeyecek ve belki de çok yakında birbirimizi boğazlayacağız gibime de geliyor.

    İktidar artık kendisi de biliyor ki, bozuk giden bu düzeni eski sağlığına kavuşturamayacakları gibi, daha da kötüye gidecek. İnşAllah şu altılı masa seçimizi kazanır ve iktidarı ele geçirir de ortalığı düzeltirler.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil